allt & inget

skrev inget om helgen i förra inlägget ju..

helge hade bokat bord på hamlet kl 19.00 i lördags så vi va där hela gänget och käkade & drack gott!
gick direkt till harrys efter att vi hade käkat klart..
där vart vi hela kvällen! ganska lugn men mycket kul kväll! :) dansade så ja hade as ont i fötterna, kunde fan knappt gå hem, men det gick !

filmen vi hyrde igår va en av dom bästa jag sett på länge! mycket bra.. Orphan! :)
sen sov vi alla uppe hos lina & daniel, vi hade en trippelsäng kan man säga! :)

åkte med glenn in till stan idag, gjorde synundersökning förut vid 3..
synen hade inte förämrats :) min översynthet hade blivit lite bättre tillochmed! :)
annars var allt som för 4 år sen! skönt när det inte blir sämre! :)
nu e frågan om ja ska köpa ett par nya glajjer eller inte?!!
jag har ju en repa i mina gamla som stör lite, blir ju lite suddigt av den, men jag vet inte..
onödigt méd nya kanske om dom andra e rätt liksom... tåls att tänka på!'

emmis & jag käkade lite på mokka oxå, sen kom glenn å då passade vi på att fika lite med, han fyller ju ändå 25 idag! GRATTIS! :) 

har pratat med izors familj å han verkar trivas jätte mycket.. han & max leker för fullt!
så han har nog fått det rikigt bra! :)

nu ska ja invänta emmis :)

23 dagar utan cigg idag med ju! :) WIIEE

PUSS M



Kommentarer
erica

måste säga att du är ruskigt duktig som har slutat röka :) GO GIRL !! :D

2010-03-09 @ 15:33:50
URL: http://sunlicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0