100315

mysig dag hos pappa & ewa ! myst massor med lilla stina, oj vad liten hon är !
hon har legat i min famn hela dagen & bara skrattat ! underbara lilla stina !
fikades & pratades en massa ! brorsan körde mig till jocke i rimforsa..
vart kvar ett tag hos jocke, slappades på soffan ett tag innan emmis & ja for til stan.

åkte ut till eric för att bada balja !
skönt som attan ! varmt & mysigt !
det e så grymt stjärnklart där ute i skogarna, fint som fan ! :)
grabbarna e ju så härliga oxå ! ;)
så, ja kunde inte få en bättre avslutning på denna söndags kväll ! :)

underbar helg ! mycket bra helg....

nu tänkte ja hoppa i sängen & se om ja kan sova, känner mig faktisk trött...
det va inte igår. hmm..
kanske kan hoppas på att ja kan komma upp skapligt imorrn då, så jag kan ta en promenad !
känns som ja sagt det varje dag, men imorrn e det måndag, å det känns som en bra dag att börja på...

ska förresten åka på jobb "intervjuv" på onsdag, ska bli kul ! Hoppas :)

Godnatt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0