11 juni

jo ni förstår det e så här: klantskallen mikaela tappar en nagellacks flaska på golvet igår, tror ni den höll?
nej nej, inte då ! nagellack över hela golvet och skåp, hela mina fötter & på benen & händerna, och självklart va det ju det rödaste lacket du kan hitta...
fick skaplig panik, öste på med aceton & skrubbade som en galning... fick bort det mesta igår, detta hände på natten och kolsvart överallt, va inte så bra ljus där inne då.
fick ju självklart se idag att det är massa på dammsugarslangen.. panik igen och bara att ställa mig och skrubba igen, nu tror ja jag fått bort det mesta iallafall... hoppas iallafall.. fy fan..
rolig avslutning på torsdagkvällen/natten.. å jag som precis hade badat och pysslat om mig, skulle precis hoppa i sängen, men det vart ett tag till uppe...
ibland får man till det !! :)


jaha, brorsan tog ju studenten igår iallafall då !! så självklart va jag där och kollade på grabbarna! fint & roligt i folketshus! middag efter det hos fam stefansson! :)
tog mig en solning innan ja åkte hem för att städa hela huset, hann ju inte det i onsdgas. för då vart det vinkväll med kim & ida ! :)
så hela min kväll gick åt till att städa! men nu är det jätte fint här hemma, sköönt som fan :)

ikväll är det inget spec planerat!

HAN kommer ju hem idag, ja om bara någon timma!! ska bli rikigt skönt att få hem honom igen, som jag har saknat honom ! <3

imorrn är det ännu ett studentfirande, då min kusin tar studenten idag ! sen är det dax för 25-års fest i linköping ! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0