Tisdag!

Igår va det min sista dag på jobbet, å det känns skit bra! :) klart lite sorligt e det la med tanke på att ja varit där i 5 år... Men ändå jävligt skönt att slippa det!
Tråkigt att behöva lämna emmis & nina bara :( men det kommer bli bra! :)

Nina & jag va på affären & fixade lite med det, sen käkade vi en avskeds paj! :) Rabarber paj med massa vaniljsås :) mumma...
Emmis hämtade mig runt 2, hade packat allt, skönt, slapp ja gå med skiten...
va ute på ikea med emmis en sväng sen åkte vi hem till henne på lite käk, fläskfileröra typ. Mycket gott..
Hade inget att göra så vi åkte till Kisa för att hämta izor...
Hälsade på mamma & valparna innan vi åkte hem med! Mys.. :)
Rikigt rolig hemresa.. fan, vad vi skrattade asså, undra va det berode på ;)

Så nu har jag izor här, han ska vara här tills på torsdag! då kommer glenn & hämtar honom!

tisdag idag då, tråkigt varda som vanligt! Ikväll ska ja till sarah på lite ljusparty. ska bli trevligt att göra nått! å träffa lite nytt folk :)

Personalmöte på fredag oxå, har inte bestämt hur jag ska göra en om ja ska vara med eller inte..
vi får se...
Utgång med emmis på fredag då :) fira att ja slutat!! :)

idag slutar ja med medicinen oxå, sköönt som fann..


16 dagar kvar till thailand =D

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0