onsdag!

15 dagar kvar till thailand idag då.. fan vad tiden går fort, det e nästan ett år sen vi bokade...
Då kändes det som en evighet & att typ dagen aldrig skulle komma..
Inte länge sen vi sa nu e det bara 7månader kvar, men idag e det bara 2v liksom...:)
Ska bli så skönt så det e sjukt, värmen allt liksom. åka så långt, tror dom flesta drömmer om thailand, det har ja gjort iallafall och om 2v är jag där liksom...
Känner mig blek som ett jävla lik så det ska bli rikgt skönt att få en härligt brunbränna :)

Igår hände det ju inte så mycket som sagt! slappade mest hela dagen.. hann med några små promenader med izor... annars va det lungt...
hade lite besök, dom drog sig runt 23, så då tog izze oxh ja en kvällspromenad, å sen la ja mig på spikmattan å somnade på den, vaknade 2 timmar senare av att det gjorde döö ont...
Skönt att komma i säng lite skapligt, känns som det blivit väldigt sena nätter eller tidiga morgnar på sistonde.
så det va skönt! men att ja vaknade typ 06.00 å hoppade i sängen igen vid 08.30 spelar ju ingen roll.. hihi. men då hade jag ju fått sovit ett par timmar iallafall...

varit ute med izze en sväng, emmis kom förbi på kaffe oxå! En liten snabbis...
Tänkte hoppa in i duschen nu å fixa till mig lite! Emmis kommer runt 14 igen och hämtar upp mig!
Ska åka en repa å fixa med lite saker! :)

Imorrn e det torsag redan å då ska izor killen åka hem till husse...
han kommer nog tillbaka innom kort för glenn ska jobba nästa vecka oxå så...
skönt att ha honom här lite, så har man lite sällskap ju!!

nehe, duschen väntar! så ja e redo när emmis ringer :D

Pusss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0