hepåree...

Kom precis in från emmis! Jag, emmis & åsa har käkat tacos & myst framför det okända & andra avenyn! :)
Mycket trevlig & mysig kväll måste ja säga :)

Tog mig en kopp varmt honungsvatten, känner att det börja göra ont i halsen, å ja vill verkligen inte bli sjuk...
Hoppas det bara e nått ikväll å att ja vaknar upp pigg som en nötkärna imorrn :)

Va iväg med emmis & izor till "hundgården" så izor kunde få springa lite lös! Tycker synd om honom när han e här å inte har något att göra..
Men det va massor med andra dogs där idag, så han hade lite att göra i en timma... :)
Lekte för fullt, sen följde vi emmis till stan å sen hem igen. Så 2 timmar ute i det fina vädret vart det! Skönt!
Glenn kom och hämtade kille förut, men ska ha honom på lördag oxå så jag får allt se honom snart igen!

Idag e det bara en ynka vecka kvar tills vi drar! Sjukt skönt.. nu börjar det pirra lite i magen..
Kan inte sluta tänka på flygturen, ja e ju liksom lite flygrädd va! 10 timmar i ett plan, ja får panik efter 1 timma.. haha.. men men, det får det vara värt :)
Sjukt vad tiden gått fort.. bara en vecka kvar.... som sagt nu börjar man känna av lite... pirrar lite å så! :)

Ska till älskade mormor på lördag oxå, hon bjuder på kålpudding! :) MYS! <3

Ska fixa mina naglar på måndag med så dom e fina tills vi åker, just nu ser dom förjävliga ut å är döö långa.. lite äckligt långa.....
Ska träffa pill & ta en fika oxå :)
Sen kanske man borde åka hem till kisa för att träffa pappa, ewa, mamma, krister å lite så.. innan man far iväg, vad som helst kan ju hända.. hmm planet störtar å vi dör..  för det va la det som skulle hända?! :)
Mycket som ska hinnas med innan man åker...
Jag e la ute i sista minuten som vanligt... haha...

nehe, nu ska ja lägg mig på spikmattan å försöka somna in...


Hoppas ja kanske kan sova inatt, har sovit skit dom sista dagarna nu igen..
Orolig som fan, fast ja inte borde.. det e inte mitt problem eller ansvar..

Puss M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0