:(

Ligger i soffan & kollar på nått dåligt skit på tv.. :S
Mår skit idag, värsta dagen på jävligt länge...
ja känner att vad fan har ja gjort världen för att få all denna skit???
Gårdgaen fick ja massa tråkiga besked, så det va ju nog då liksom, sen idag kommer det mer skit...
Kanske inte är någon stor grejj eller ja tycker det, men allt kommer på en och samma gång, det suger verkligen.... Jag orkar verkligen inte mera skit, det e nått hela jävla tiden! Jag försöker verkligen att vara glad endå å visa bästa sidan, men ja orkar fan inte det längre.. det spelar ingen roll hur snäll man är, hur bra man är så får man inte ett skit tillbaka för det... aldrig asså....:S

Hatar att vara själv när jag har ångest, för då tänker ja mer på skiten, kan inte slappna av å mår ännu värre...
skulle verkligen villja ha någon att burra upp mig intill å bara vara, bara mysa, någon som hålller om mig..
Ibland e det skit att vara själv asså...

Förutom allt skit igår & idag, så va gårdagen rikigt bra! :)
Emmis, ja & lina <3 Satt hos mig innan å förfestade lite, vart allt lite runda om fötterna.. hihi.
va på sliver, men det sög ju, så vi gick till pitchers, men där fick vi inte vara kvar.. :S hahah.
Så till 55:an å träffade jocke & eric så vi satte oss med dom å hade det rikigt trevligt. :)
Käkade lite food & sen typ till plaza ett tag, sen gick vi hem tilll mig på lite efterfest...
Rikigt bra kväll..

Idag har vi varit å käkat på kolgrillsbaraen... as god mat :)
Sen bara slöat här hemma, somnade till alla tre ett tag! Sen åkte jocke & eric hemmåt, så sen dess har jag bara legat i soffan å varit som en zombie.. :S

Ska la försöka att sova eller nått kanske, få kvällen att gå...

Imorrn ska ja till mormor på middag :)

nehe...

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0