torsdag!




Jo men visst va ja på viktväktarna och skrev in mig idag! bra gjort mikaela :)
emmis & jag va och solade lite på mörakvisten! :) Skönt värre!! :)

emmis, ja & mattson har sprungit på stan hela dagen, mattson & emmis shoppade loss :)
för mig vart det bara ett bälte! jätte fint!
åkte med mattson till rimforsa, så kom glenn och hämtade mig där..
for vidare ut till mamma i skogen! lina & daniel kom en sväng oxå.. fikade & tjattrade ett tag..
vart la inte så mycket viktigt sagt som skulles men men...
hälsade på mona & jan ett tag oxå, hann kika in i glenn & roines hus oxå!!

sitter hos glenn nu och ska framkalla lite kort, ska snart hem till pappa & ewa, ska övernatta där! :)

Jobba lite imorrn då! fan vad kul att göra nått, ska hjälpa ewa att servera! :)
inte lika kul att det e på en begravning kanske men skönt att röra lite på sig! :)


utgång med dom allra bästa sen på kvällen!!  emmis, lina, jocke & oscar! :) <3


Har varit så sjukt rökugen idag så det har varit sjukt, uscha asså.. Men ja klarade av det! har inte tagit ett bloss!
känner mig så jävla bra just nu! :)
får la se hur det går i helgen, ja vill verkligen inte röka, hoppas att jag inte gör det heller!

12 dagar utan cigg! :)




Second chances they don't ever matter, people never change...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0