stolt

kvällen igår va super :)
förfest hos emmis, med en massa rimforsabor! haha.. kul att se många va dom igen faktiskt!
utgång till mörners, 55:an & pitch! :)
kebabbaren & hem på efterfest! haha, eller inte, men jag hade fullt hus för det.. vissa drog ju så en annan fick ta hand om skiten.. haha ;) neee, jocke & oscar I love you! :)
Väl lyckad kväll!

jag rökte inte ett enda bloss igår, å då va jag full, å ganska mycket full oxå!
är jävligt stolt över mig själv! :) klappar mig på axeln för det!
så idag är det alltså 2 veckor utan cigg! :)


lina & jag åkte till kisa, kollade in glenns & roines hus en snabbis, sen hem till pappi & ewa!
emmis kom och hämtade mig, va kvar i kisa ett tag!
hem till LKPG!


Ikväll är det fest! igen.. :)
utgång självklart oxå...

e lite lessen på dig lina din tunnis..... klarar inte två dagar, det e la inget mot vad vi lever på sommaren ;)

Puss M



Kommentarer
Lina

Jaag veet.. Är lessen på mej själv oxå skaru veta .. :-s .. . meen jag va ju iaf taggad ett tag där i fredags, det är ju tanken som räknas eller hur ? ... hihi ..<3

2010-02-28 @ 16:20:43
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0