sjuk?



åkte med tanten till LKPG igår! snäll som hon e, då slapp ja ju buss eller tåg!
izor pojken e kvar hos husse glenn, fan man saknar honom när han inte e här fast han e så energisk & jobbig ibland...hihi...

emmis och ja åkte ut till snoddas för att få i oss lite mat! :) Snackade med micca & alex ett tag innan vi åkte vidare för att hyra film å köpa massa snask!! :)
tre filmer fick vi med oss hem, kollade på The Haunting in Connecticut; den e baserad på en verklig händelse..
helt okej film! läskig lite så ibland så man fick gömma sig under täcket.. lite halv sorlig oxå faktisk. men värd film som kan ses!

la mig på spikmattan och somnade in, kände att ja hade ont i ryggen så tänkte det kunde hjälpa lite ! :)
somnade iallfall gott på den ;)

vaknade imorse & mådde inte alls bra, illamående å yr som fan. men orka bry sig, så jag hängde med helge & roger till max å käkade eller dom käkade ja fick i mig lite pommes... :S
helge körde mig till arbetsförmedling.. mamma fick komma och hämta mig då jag mådde ännu dåligare..
så min dag har spenderas i soffan nerbäddad.. :S Fy fan.. emmis har gjort mig sällskap hela dagen<3
vi har bara myst & hängt i min soffa :) skönt att ha lite sällskap iallfall.. har tvättat hela dagen oxå, halvsegt att gå och fixa med det, men ja va ju tvungen...

undra va det e med mig? Mår illa men behöver inte kräkas, fryser, yr som fan i huvudet, ont i magen & typ hela kroppen trror ja har lite feber...usch säger ja.. min kropp e helt slut.. :S

emmis och jag åkte iallafall en sväng och hälsade på helge som röjer snö bakom elgiganten, åkte med en sväng i lastmaskinen :D åkte bort till max och tog en fika!

nu sitter ja nerbäddad i soffan igen, å mår inget bra alls...

hoppas ja blir bra tills imorrn iallfall, då kommer min kära kusin som ja inte träffat sen i sommras typ, eller höstas...vi ska fika & skvallra massor! :)

9 dagar utan cigg! :)



Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0