<3

jaha, nu är det redan fredag då, veckorna går fort som attan :)

min vecka har varit fullt upp varje dag :) min dagar har börjat halv 8 varje dag :) skönt att komma upp faktiskt, det blir mer av dagen.. har varit i kisa 3 dagar av 5 och i lkpg 2 dagar, så jag har fart lite..
mitt besök hos frissan gick bra, och det vart super fint i håret ! lite kortare än vanligt, men mycket fint..
min fötter vart oxå super fina efter besöket hos fotvården :) så haft en liten skönhetsvecka..
som sagt varit en bra vecka, "tidiga" mornar och "tidiga" kvällar, somnar as tidigt.. hihi..

idag har vi variti inne och shoppat hela dagen, ska ju på bröllop imorrn och behöver ju fina kläder! hunnit med frissan och lite annat oxå.. jockis har varit med hela dagen, super kul att umgås lite med honom :)

sen har vi haft emma på besök så hon och steph har lekt hela kvällen :)
steph vart så fina i sina nya finkläder. en jätte fin rosa klänning och fina strumpbyxor ska hon ha på sig :)
kommer bli en rikigt bra dag imorrn tror jag :) första kompis bröllopet för mig :) har ju bara varit på min pappas förut :)


nehe, nu ska vi kolla på idol :)



15 juni 2011 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0