söndag..

har spenderat dom senaste dagarna i kisa hos pappa & ewa..
åkte direkt efter vi hade kollat på Karin..

kanske jag skulle ha stannat i stan, skulle ha stannat med dig emmis...
känner mig dum som åkte...


torsdagskvälln va väldigt lung iallafall.. skönt...
en konstig kväll på något sett.. kände mig så tom.. allt kändes så lustigt...

fredagen spenderades med lina i en bil typ... va i stan för att hämta lite skit...
åkte fram och tillbaka... våran fredags kväll va väldigt lugn den oxå..

hjälpte pappa hela dagen på verkstaden i lördags, eller satt mest och kollade, då mina pappa inte är världes snabbaste...
men lite kunde ja göra iallafall..

lina, jag & daniel for iväg till jonas på 30-års fest ! mycket god mat..
vart inte så länge där, då lina & ja skulle på avskedsfest för erica...
hon ska åka till magaluf på bartenderutbildning...
tänk den som kunde det! :)
kvällen va rolig, men vart ganska kort.. haha..
lite för mycket dricka kanske.. men men...

lung & skön söndag blev det oxå... känns skönt med lite lung ibland oxå...

veckan som kommer ska ja försöka att promenera varje dag, har varit lite slapp med det på sista tiden.
nu när vädret är så härligt ska man ju passa på...

nu väntar duschen och det ska bli såååå skönt....

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0