.....

uj, nu va det ett tag sen ja skrev ! över en vecka sen...
dåligt av mig.... får skylla på att ja har haft massor att göra !!

flyttade till nya lyan i tisdags, det vart snabba bud ! men nästan allt flyttades då iallfall.
Glenn va snäll & hjälpte mig hela dagen ! :)
skönt som fan att det äntligen händer !
Kollade hockeyn på roylas & myste på kvällen ! :)

flyttstädade jockes lya i onsdgas oxå... från 11-18.30...
inte alls kul att städa. men vad gör man inte för sina vänner !! :)
va i kisa hela kvällen ! sov hos pappsen...

flyttade det allra sista i torsdags ! så då var det helt klart, lina va med mig hela dagen & hjälpte mig!
på kvällen va det hockey på royals igen ! :) & sen utgång kan man säga..
vi hann med royals, strandgatan, champ, mörners, 55:an & pitchers ! och en sväng in på P.....
mycket lyckad kväll, en av dom bättre på länge !

hela påskhelgen har spenderas i kisa med Lina
det kan ni läsa om på linas blogg !! http://linabexell.blogg.se
har varit en underbar påsk detta år !!

veckan har varit lugn och skön !
kollat hockey och myst med favvograbbarna! :)

ikväll blir det vin & hockey hos bella ! hon ska ta sig an mitt hår oxå..
ska bli så skönt att få det klippt ! :)
gillas starkt !!

nu ska ja fortsätta att städa & fixa....






 

 




Kommentarer
Lina

Hahaha.. En sväng in på P... :-) jag tycker det är liiite ok att gå in där så när man är påväg hem... Ligger ju lixom på vägen så att säga :-)

2010-04-07 @ 14:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0