trött som fan

Godmorgon!

Har precis käkat frulle, äggknäcke! =) mums då..

Kunde fan inte sova nått idag asså, har inte sovit mycket inatt.. =/ plus att ja vaknade vi typ 9 å va aspigg... hmm. jag som älskar att få sova lite när man väl kan.. men men, har la blivit för gammal för det!

Så det  är ju bara att göra dom sysslarna man har kvar nu då fram tills ja slutar 13.00! så skönt det ska bli att komma hem.. duscha & fixa lite!

Ska på plastparty hos ewa idag med.. nice. ska se om ja ska köpe nått! =)

ja just det ja, det va ju bara dom bruna linserna som passade mina ögon, dom va helt okej faktisk, alltid lika kul med en annan färg liksom! =) så dom får jag ha så länge, så får vi se om ja skickar efter nya blå.. om jag törs =/

Jaha, en annan sak. betalade parkeringen hos K till 18.00, sen 18.20 kom ja på att fan måste slänga i mera pengar! När jag kommer ut vad tror ni ligger på bilen??? Jo en BOT =( 2:a på ca 3veckor... FY FAN... 20min.. det e liksom inget. har aldrig hänt förut..-. fyyy fan..... Det stod på papret att dom stod vid bilen mellan 18.14-18.22 och ja kanske kom 18.30.... fy...  Någon måste verkligen hata mig så mycket att den ger mig så mycket utgifter när jag inte ens har några pengar.....

aja nog om det.

nu ska ja ta mig en ciggis!

Puss M




Vad tycker ni??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0