love it

Godkväll alla :)

Satte mig precis ner i soffan för att invänta Idol! LOVE! <3

Va precis på statoil & köpte lite snask, eller cola men det e ju typ snask! haha...  Mina sista kr som jag skrapat ihop lite här och var, men det e ju löning på fredag! Å jag fick en väldigt bra lön... den bästa sen jag började jobba. Nu låter jag säkert skrytsam, men fick över 20.000! Tycker jag e värd det! haha, men det e mycket som ska betalas så det lär la inte vara mycket över sen ändå... :( och typ allt som blir över ska sparas! Vi ska ju åka till Thailand i Januari så.... Längtar som fan! <3

Idag har jag varit hos Lina hela dagen, vi har snackat massor! Myst framföt tv, fixat med lite gardiner och så!
Alltid lika mysigt att va hos Lina... men det e la över snart, vi e ju bara låssas kompisar medans hennes riktiga kompis är i USA och kommer hem snart.. :S hihih... nevars, hoppas verkligen vi inte kommer glida isär när erica kommer hem....  Tycker vi kan leka alla 3!!! hahahah <3
Och Lina följ med på lördag! Vore kul ju.... :)

Sen kom jag hem och kollade lite på tv innan glenn skulle komma hem... hmm, ja somnade vid 17.00 och vaknade 19.00 igen... upps. ja sover aldrig sådär på dagen, klarar inte rikigt det... men idag var jag tydligen trött. haha...


Nu kollar vi iallafall på idol, sen ska jag nog hoppa i sängen & lägga mig på spikmattan igen. så underbart skönt ju. Är det farligt att lika för mycket?!! :)

Imorrn vet ifan vad ja ska hitta på, glenn ska ju jobba och jag har ingen bensin, inte lätt att vara jag!
som en viss skulle skrivit.. HAHA....

förresten snart ska min älskade emmis åka ifrån mig i en hel vecka :'( har vi varit ifrån varandar så länge utan att typ kunna prata så mycket??!! aja, ska bo i hennes lya då iallafalll, det ska bli skönt att få komma bort lite och få vara själv.... Hoppas hon köper massa presenter till lilla mig!! haha, skojjade bara....






Puss M



Kommentarer
emmis

you wish galle ;) <3

2009-09-24 @ 15:39:42
URL: http://emphaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0