jobbar

halloj!

Ligger på jobbet och tar det lungt.. har varit igång sen 11.30. Fart till sjukan, träning, handlat, tvättat och lite.
Så just nu slappar jag lite! :) Skönt det med ibland..

Inatt åker emmis till spanien i en vecka, vi sa hej då förut på jobbet.. sorligt att hon ska åka, kommer sakna henne, fast det e ju bara en vecka det kommer gå fort...

Jag ska bo i hennes lya medans hon e borta, som ni redan vet för jag tjatat om det i typ alla mina inlägg. haha..
kul att tjata ibland! :P
Jobbar ju idag, så imorrn blir min första dag som statsbo, hihi. har redan planerat att ja ska ta mig en långpromenad runt stångån med Izor på morgonen... verkar så mysigt så ja måste ju prova...
På torsdag eftermiddag åker ja hem till kisa för att lämna Izor, så ska han vara hemma över helgen. tror han kommer på söndag igen..

På fredag e det dax för ladies Night med K & Lina =) ska bli så jädrans kul ju =)
På lördag vet jag inte vad ja ska hitta på i storstaden.. hälsa på lina & k på jobbet kansek...

ne, men det ska bli skönt att ha lite tid för sig själv....

nehe, nu ska ja röka ihjäl mig!! =)



Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0