sjuker...

halloj!
nu va det ett par dagar sen ja skrev.. Sen i torsdag för att vara exakt..

Åkte ju till kisa för att lämna izor, umgicks med lina, vi va och solade och lite.. skönt som fan va det allt..
Sen körde Glenn upp mig till stan igen, stannade och köpte lite godis och cola..
Sen hem och kollade på tv, drack mig lite vin.. mysig torsdag för mig själv :) La mig rätt skapligt oxå...

I fredag gick ja till jobbet, det va svin kallt.. :S K och ja tog det bara lungt hela dagen.. fixade henne inför kvällen så hon blev skit snygg =) Sen kom lina vid 3! Åkte och käkade och sen vidare till CC för att gå på Ladies Night!
Det va så kul, fy fan asså, snacka om att man va i himlen. bara karlar på scenen som underhöll oss. det e ju inte fel att dom e jävligt heta heller.. ne det va skit bra! Nästa år ska ja verkligen gå med.. :)

I lördags låg vi och drog oss på jobbet ett tag, ja va kvar till 13 sen körde Lina hem mig.. sen tog jag mig ett varmt bad! och sen slappade, sen vart det lite party med hjärtis och gänget! Va på förfest hos Kim! Sen drog vi vidare in till stan, det va mycket trevligt... Kom hem väldigt sent, men så kan det gå.. va kul iallafall.

Sen va det bara att traska till jobbet igår igen då... Lina stannade kvar ända till 15 eller nått. A kom oxå, så vi beställde mat hem från napoli och bara myste!

Och idag jobbar jag oxå =) bara jobba hela tiden.. men går av imorrn sen e ja ledig tills på fredag.
På fredag ska ja och emmis fotografera oss ! =)

Och på onsdag natt kommer emmis hem :) ska bli sååå kul att få träffa henne igen =)<3

Jag e förresten sjuk.. massa sjuk.. inte kul alls..

Hoppas ja blir ledig på lördag! Vill verkligen åka och se på bilspeedway! =) men vi får se..

Vägde mig idag förresten på VV, hade gått ner 0,8kg!! Totalt e det 13,2 nu då =)=)

det va allt för mig nu då..

jag och min älskade izor



Pusss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0