tisdag

Har precis kollat på dom bästa programen :) Ugly Betty & Desperet Housewifes :)
Super bra!

Idag har ja & Glenn varit i stan hela dagen för målning av Kök & sovrum i min Lägnehet! :) vart bra tror vi. Det började nästa bli lite mörk så, men som sagt det blev nog bra.. Nu är det bara två fondväggar som ska tapetseras sen e det bara att börja flytta in :)
Satte ihop min tvbänk oxå... Och la ut mattan så den plattar till sig! hihi..

Svängde förbi Ikea oxå, köpte en spegel, lite köksaker, skoställ & hatthylla...  Så det börjar fyllas på lite smått nu! Skönt när allt e klart... ska bli kul & spännande... :)

Min soffa skulle ju inte komma förens den 1dec, men den kommer redan på lördag :) WIIEE e så glad, ska bli skönt att få in den faktisk...
Nu måste ja bara hitta någon som kan hjälpa mig att köra dit den å så, men någon snäll vän har ja la :)

Imorrn ska ja till stan igen, ska till läkaren, å sen stanna till hos emmis för en kaffe :D

jaha, nehe... ska kolla vidare på tv å lite..


ledsen... men men, det e ju inget att göra åt....

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0