glad

jaha, ullared på tvn.. haha, bra program det dära :)

Idag har jag jobbat, men bara db från 09.30-ca 14.00... Jobbade med Nina idag. Har handlat och fixat massa..

När jag slutade stod mamma & väntade på mig, skulle följa med till lägenheten för att besikta den, så den va städad å klar!
Den va städad & klar.. hihi.. så ja fick alla nycklar till lägenheten å till garaget! Så nu får jag göra vad jag vill, för nu e den min! :)

Glenn & ja har pratat lite så imorrn ska vi åka med dom flesta sakerna, å sen ska vi börja måla i köket & sovrummet, så det kommer vara klart imorrn... fan så kul!
Sen e det bara två fondväggar som ska tapetserats, men det har jag inte pengar till förens den 25:e.
Men då e det ju bara det kvar liksom, å det tar ju inte mer än en dag! Längtar tills imorrn ;)
Ringde om soffan idag med, den skulle ju komma hem tills den 1dec, men dom skulle kolla nu om ja kunde få den tidigare då jag redan fått lyan.. *HOPPAS*

Mamma & jag fikade lite innan vi åkte hem oxå, mysigt att umgås med mamma lite. Gick på Ikea en sväng med...

Nehe, ska ut med Izor en sväng! :)

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0