YRSELÅSA!!!

hej! =)

Nu tänkte ja skriva lite igen då...

Har precis städat klat hela lägneheten nu då! fy dammsugade igår, idag är det massa hundhår... på en dag, knappt det... usch.. önskar han slutar fälla nu snart... aja, det e rent för stunden nu iallafall & det e skönt..

Jaha, jag och lina va ju i stan i torsdag, när jag kom till doktorn så fanns ja inte inbokad någon stans. =/ hade blivit nått fel... Men ja har en ny tid på fredag så.. det e ordnat så att säga!
Var hos emmis och fikade & snackade lite där.. stackars emmis som hade problem med sin visdomstand, som nu e borta! =) hoppas det blir bättre. jag vet ju hur hon känt sig. och det e verkligen inget kul...
Lina & jag drog vidare till ikano va där hela eftermiddagen & shoppade och hade såå jävla kul asså. Undra vad folk tänkte om oss asså.. haha.. roligaste dagen på länge, konstig att halsen klarade sig liksom. så som våra röster fick arbeta! =)
Avsutade dagen med maxi.. sen va det hemfärd... Med mig hem fick ja. 1par thights, 1nagelack. Mat & massa nödvändiga saker.. så jag höll mig till planen! det gjorde vi hela dagen förresten! Inte en avvikelse från den! haha..

Umgicks med lina hela dagen igår med då, va på systemet, va på skoafärren som tyvärr inte har linas storlekar =/. Käkade sallad! Sen fick lina sms om att hennes tele var klar, så det fick bli en ride till LKPG igen då.
Höll oss till planen då med, inga avviklese alls. eller skopunkten kansek va det? hmm, nee du skulle ju ha skor!
Sen sladdade vi hem kan man säga! haha.. Följde med lina hem till äpplerum. kollade på tv & mös med Porre & juice! en godare variant! =) Sen fixade vi så inträdet till örs va betalt. körde på en människa.. Nog sagt om det!
Men kul hade vi iallafall, som vanligt! AMEN!

Och nu sitter jag och väntar på min älskade emmis som kommer om ca 2timmar! =)
Det är ju YRSELÅSA ikväll för fan! det ska bli så jädrans kul ju =) fulla & dumma!
Vi ska vara hemma hos lina innan, ja, emmis, linda & självklart värden Lina! Ska käka tacopaj och dricka massor!
Sen ska min kära mamma köra oss till örset! =)

Gud vilket långt inlägg, aja, hoppas ni orkat läsa det! =)

glömde säga att ja fick parkeringsböter i tors oxå.. 500 JÄVLA SPÄNN..... =( =(

ses i dimman!

Puss M






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0