saknar

Sitter och kollar kort på Robin <3 Fick ont i magen. det är helt sjukt att han inte finns, sjuk oxå att det redan gått 1 ½ sen ca....
Sista tiden hade vi inte superkontakt, inte så som det va innan, emmis och jag va jämt där, vi struntade i skolan för att sova kvar hos Robin, käkade baguetter och bars mös!!
På helgerna va det hos Robin vi va liksom!!
Kommer aldrig glöma när Robin kom till oss i norrköping, emmis skulle färga sitt mörka hår ljust. Man kan säga att det vart lite lätt gult typ. Robin & jag vågade knappt säga ett ljud hon slängde borsten och va inte alls glad..  Men det gick bra tillslut och vi alla skrattade åt det sen liksom.. =)  super kul va det iallfall!
Det finns så många finna minnen från honom så det skulle ta mig hela natten att berätta...
Han va en så jävla fin människa så det va inte klokt. Han log jämt. Han va helt underbar, ibland undrar ja varför jag valde bort honom för?? jag kunde inte fått någon bättre då.. Men även att det vart som det vart, så fanns han där för mig iallafall..  inga konstigheter alls liksom.. Stötte på varandra på stan, det slutade med en heldag + kväll tillsammans liksom.. så fin...
Varför ta ifrån oss så vacker människa?
Vi hade inte setts & umgåtts på väldigt länge.. Så va vi tjejer här vid jul och bakade då va Robin i kisa & körde oss från ica & hem hit. han följde med in, det va i december, sen hände olyckan i januari . Det ser jag som ett tecken att ja iallafall skulle träffa honom en sista gång! Är så glad att han fick se mitt hem, mitt liv liksom. Är glad att jag fick träffa honom då, att jag fick krama honom! <3
Du saknas massor..

Det värsta är att om ja tänker på Robin tänker jag på Mats oxå.. han va oxå en sådan underbar männsika.. fattar inte varför han togs ifrån oss heller?  världen är bra konstig...  Du saknas oxå<3

Jag vill iallafall säg att jag älskar alla mina vänner så otroligt mycket.. Ni är verkligen dom bästa!! <3


Nehe, glenn ligger brevid mig och sover. det visas nått dåligt program på tv.. Izor sover oxå... bara ja som inte e trött eller?
tänkte ta mig en dusch faktisk snart. känner det osar äckelpäckel om mig! haha.. nevars.. men skönt med en dusch innan man lägger sig i bingen liksom..

längtar som fan till den 29/8 då är det säsongsavslutning på örsåsa med black jack.. då dansar vi ut sommaren känns det som :D haha..

nehe, hej hej..

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0