torsdagen den 13:e

Vart visst inte det sisat inlägget det förra, glömde lite saker....

Tror fan mer på torsdagen den 13:e än fredagen den 13:e....
Började med att jag drömde värsta mardrömen inatt om att min mormor dog.. Skulle hon dö vet ja inte vad jag skulle göra.... fy asså..  Min mormor är den bästa. Älskar dig massor Gutta! <3
Sen allt skit som ja skrev i förra inlägget. Och sen runt 21.30 ringer min granne hemma i kisa och säger att hon har min hund, som då har rymt. Han har sprungit ända bort till hästen, det betyder att han har korsat en stor väg. Det är mörkt och en hund kollar inte om det kommer nogon bil direkt.. Han hade inte haft en chans om en bil hade kommit i full kareta. Vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt nått... Tur bara att dom fick tag i honom. Tack!

Så nu tror ja jag är klar för idag, kanske inte så roliga inlägg idag, men så kan det ju vara ibland....

Godnatt


Puss M

jag och min älskade izor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0