tisdag!

Godmorgon alla! Vaknade för ett tag sen, har precis käkat min grötfrukost. standard! haha.

Idag blir det la lungt antar jag, ska försöka att städa lite, känns som det är det ända ja gör när jag e ledig, hatar när det e skitigt... usch ja... ska tvätta upp massa tvätt och vika den oxå.. kul liv liksom.. haha..

Idag börjar hundpromenaderna oxå, skönt att komma igång med det oxå för både mig och Izze liksom.. komma ut lite!

Imorrn är det jobba igen som gäller. dygn 09.30-tor 09.30! 
Sen Börjar rallylydnaden med izze då med. det blir fullt upp asså! trevligt.. lite annat än bara städa! =)

nehe, hade la inget mer att säga just nu!













Puss M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0