söndag

sitter i soffan hemma och kollar någon dålig film..

Denn dag har oxå varit bra, glenn hämtade mig efter jobbet. Åkte direkt ut till fokracen för att kolla när donny skulle åka final. Det vart B-final. Han slutade som 4 i den. Bra donny! Maria hade lite otur och blev vänd, men du har oxå kört bra ju! Din första hitseger ju!!! =) Grattis till erica oxå som kom 3:a i A-final..
Emmis kom ut & kollade med oss!

Åkte direkt ut till Lina för lite besök där.. flumm & roligt som vanligt! Mysigt med hus med ju...
Tack Brorsan för jag fick låna golfen!

Nu ska jag hoppa i sängen tänkte jag, det e ju arbetsdag imorrn oxå, Imorrn åker jag bil då jag måste ha med mig Izor, glenn ska hjälpa linda att köra saker till jönköping!!


Godnatt!!



Puss M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0