roadtripp

jaha igår då, fixade mina naglar hos annemo vid 10.30! Vart super nöjd dom vart jätte fina =)
Åkta till Lina efter det, fikade och babblade en massa skit... Sen drog vi till kisa.
Jag följde med Lina & Pia till Åtvidaberg för att kolla in Rasmus nya lägenhet! =) Så där spenderade vi våran eftermiddag! Fikade & så där med ju. Det är mycket fika nu tycker jag! haha..

Tog det lungt som vanligt när jag kom hem.. slappade framför datorn...
Sen käkade vi Tacos..

Kollade även på Ice Age 3! Den va bra, fast inte lika bra som dom andra.. men det va ju ingen dålig film liksom.
Jag vill se den på svenska va bara engelska igår, tror den e mycket bättre som svensk.. =)

Idag blir det att städa & tvätta hela dagen lång. Sen e husvisningen ikväll oxå =) Får vi se om det e lika mycket folk idag som i söndags.. hoppas inte!

hörs senare kanske...

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0