lyxfällan...

fy fan, min rygg har nog fan pajjat asså, fy vad det värker.. är helt jävla stel. kan typ inte röra mig.. AJ,AJ
undra varför liksom.... gaaah.... usch...

Kollar på lyxfällan just nu, kanske skulle anmäla mig, känns som jag har askasst med pengar nu  1år framöver.. usch vill inte tänka på det asså.. usch.... Tycker synd om killen som e med.. han verkar va världes snällaste, typ kan aldrig säga ifrån... tur han får hjälp nu då.. Kul samtalsämne att skriva om.. haha. aja.. tycker bara lite synd om honom iallafall..

dagen har varit en av dom värsta på länge, men det vet nu ju alla..... så nog om det..


Igår va jag & Lina i Borensberg på utflyckt.. va på hundträff typ. med bara leonberger & min jobbiga husky :S men men, det va la okej ett tag.. Lina & jag fikade & mös lite oxå.. kul jul. roligt att ta lite tripp då & då!!! Komma ifrån superroliga kisa! haha...

Ledig imorrn, då ska ja ringa till alla ställen ja kan och söka jobb.. hoppas på någon lycka...
Sen börjar rallylydnaden imorrn oxå, ska bli kul faktisk.. sen jobbar jag db fredag sen e ja ledig hela helgen.. sköönt då! =) Då är det besök hos mormor & sen folkrace!!

Nu ska ja ta mig en cigg som är väldigt behövliga sånna hära dagar!=)

Puss M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0