jobb...

jaha, då sitter man på jobbet nu då, har både städat & käkat mat. Idag vart det Kyckling & ris! =) Mycket gott.

Sitter & lyssnar på regnet som bara öser ner, lite åska med, fast den har nog gått över nu tror ja, hatar Åska & mörker... Tur karin är här med mig så jag slipper vara själv! hihi.. Hon sitter & kollar på ronny & ragge. haha, så roliga grabbar asså. sitter och småskrattar här inne i assrummet..

Nu blir det nog lungt resten av dagen, tänkte gå ner till affären & fixa lite saker. Lite hemligheter! =)

Imorrn är det min älskade emmis födelsedag. 22 hela år. Fan vad tiden går fort. Tänk att man kan funka i kroppen och allt så jävla länge, tänk hur mycket bena har bärt alla dessa år. liksom att man kan leva!! lite coolt. Och det ska ju bli flera år till.. aja. skumt det dära....

Började ju med VV i måndags igen, hoppas ja har tappat lite iallfall.. känns inte som det, men man kan ju hoppas! =)
Vill ju verkligen nå mitt mål! =)

nehe, nu säger ja hej för denna stund..

Puss M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0