fredagkväll

nu är jag här igen då!

Emmis åkte precis hem, har kollat på kenny starfighter! Så jävla rolig film asså.. den va sjukt kul!! Verkligen värd att se! =)

Nu ska jag försöka sova en stund, ska ju upp imorrn! Emmis kommer & hämtar mig vid 09.30 så drar vi till kisa för att kolla folkrace i backen =) Sen vid 14 ska vi vara hos mormor på middag, MYS det va inte igår jag träffade henne, eller dom andra släktingarna...  Sen är det faktisk inget planerat på kvällen & det är inte så vanligt brukar alltid veta vad jag ska göra! På söndag e det iallfall folkrace igen & sen husvisning..

Jobbar måndag db 09.30-16.30 sen e ja ledig i en hel vecka å det ska bli super skönt! =) alltid skönt att vara ledig ju =)

Bara en vecka kvar till Örset! Nice, längtar som fan. Vi tjejer ska var hos Lina innan, bara käka, dricka och mysa i deras nua hus! super kul =)

Godnatt alla...

Puss M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0