blondinmikaela

Godkväll alla!

Har precis färgat mitt hår... Usch det vart typ ultrablont.. fy faaan... =( Dom kallar mig blondinbella här hemma..
fy ja som hatar ultrablont hår då...   Ska köpa mig en brun färg imorr & lägga i lite slingor så blir det inte så superljust iallafall...

Har käkat varma mackor oxå. Mums =)  Nu kollar ja när killarna spelar tv-spel. skit kul. eller INTE....

Kollade på huset idag igen ja.. det va ju massa folk idag med. så det springer nog iväg. Sen som sagt kanske det inte är bästa tiden att köpa hus nu. Iallafall inte för oss... men men, det märks imorrn vad  som händer...

Imorrn ska jag & lina till LKPG, jag ska till doktorn kl 14.00 sen ska vi shoppa lite! Hinna med en fika med emmis på jobbet oxå..=)


Nu ska jag sova!

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0