<3


först vill jag bara börja med att nämna den otroligt larviga, fega, töntiga personen som skrev en annonym kommentar på det förra inlägget om att jag var så jävla dum i huvudet!!  du får gärna tycka att jag är det, men jag undrar vem av oss som e mest dum i huvudet?! jag tror faktiskt att det e du! :)
du måste va jävligt avundsjuk på mig och min vän maria eftersom att du har även kommenterat hennes blogg, du vet man kan kolla upp ip adresser! :P du måste ju må jävligt dåligt eftersom att du måste sitta och kommentera andras barn som bara är några månader gammla och inte gjort dig ett skit för att du själv ska må bra, annars e du så ful själv så du mår bra av att klanka på andra.. ett barn för helvete? det e nog som sagt du som e dum i huvudet.. vi återkommer om vem personen är för du lär hängas ut senare! PUSS på dig! :)


annars rullar det på bara bra :) redan lördag igen och veckorna bara springer i väg fast att ja typ inte gör ett skit om dagarna!! aja, skönt iallafall att det rullar på..


vi var ju på ultraljud förra fredagen, det andra och troligen sista om inget oväntat skulle hända... vi skulle iallafall kolla va det blev, men tyvärr ville inte bebis visa  =/ lite träligt då ja har tjatat lite på timothy om att få kolla och han har gett med sig, så visar inte bebis, lite besviken faktisk. Men jävligt skönt att allt såg bra ut och allt var det det skulle och att den verka att må väldigt bra! det e ju faktiskt huvudsaken :)


va på agnes dop oxå i lördgas ju :D det va hur fint och mysigt som helst och agens skötte sig exemplariskt :)


veckan har varit ganska lung, haft besök av maria, lina & agnes ! :) varit och hälsat på Izor som va hur bra som helst! :)


har även köpt oss ett skötbord! :) ett skötbord som jag har tittat på och velat haft länge :)


idag ska vi se om vi kanske ska gå på bio eller nått, om det går någon bra barnbio :) vi har ju steph! :)





det fina skötbordet :)




Kommentarer
emelie

super fint skötbord ju :) nästan lika som vårat, hihi ! Hörs senare, tänkte ringa när jag tar mej en låååång promenad hem ! :D

2011-01-31 @ 13:00:22
Maria

DEET är likadant som vårt, fast vi har ju vitt...hihi

2011-01-31 @ 13:03:43
Lina

Jag hitta ett på blocket som jag tänkte köpa. ..IFALL ATT så att säga :-) höhöhöhöhöhöhhöhöhö

2011-02-02 @ 15:32:31
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0