<3

god eftermiddag :)

V. 22 (21+0)

fick lite blogglust här i min ensamhet ! eller ensam och ensam.. ensam i rummet iallafall ! hihi..
eller ensam i rummet e ja ju inte heller, bebis e ju med mig ! hihi :)
och han/hon e med mig för fullt, shit va den sparkar, helt vild där inne ! ;)


jag har ju varit lite anti om att skaffa barn, eller ja har varit rätt säker på att ja aldrig vill ha barn. har inte känt nått speciellt behov efter att ha barn. har mest tyckt att barn e jobbiga, dregliga, skrikiga och ja allt negativt liskom, men antar att det har handlat om omogenhet från min sida. idag tycker jag inte alls så om barn (dom flesta iallafall :))
och just nu kan ja inte längta mer efter att mitt egna barn ska komma ut!! Vill att det ska va juni, NU, NU!!!!!!
längtar nått så otroligt tills juni och bebis ankomst :)
visst, det e sjukt mysigt att ha bebisen inne i magen oxå, speciellt när den sparkar hejvilt!
inte lika kul att bli fet som en gris.. haha. men hoppas ju kunna banta bort det mest efter den kommit ut :D ska verkligen gör allt ja kan för att gå ner massor....


nu kom iallafall joel hit, sitter och väntar på att alex ska komma oxå ! ska bjuda grabbarna på käk! :)


denna vecka har oxå varit lugn ! har ju varit barnlediga så mest slapp och så :D
just det varit och hälsat på emmis i stan oxå ! va inte en dag försent :D mycket trevligt :)


imorrn ska ja jobba åt ewa, ska severa på begravning !
på lördag ska vi till maria och donny på mat & spelkväll :P
på söndag ska vi fira syrran stina som fyller 1år ! gud vad tiden går fort, sjukt fort..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0