hej


godmorgon eller goddag!

har varit vaken en stund! :) stephanie och ja har ätit en god & stadig frulle ! :) så nu står vi oss en stund! :) ett lite tag till iallafall innan det e dax för någon god lunch! vad ska vi hitta på att laga idag då! Tips?!!
skönt att det inte vart nått med sjuklighhet igår! och eftersom besöket vart inställt så dra vi i väg en sväng idag istället, stephanie vart super glad när jag sa att vi skulle åka! hon vart lite leden igår när vi fick ställa in, vi skulle ha bakat och fixat inför besöket! MEN, vi bakade lite ändå till oss själva! hihih...

och ja e ovanligt pigg denna vecka, har det vänt?! hoppas det, för nu känner jag mig mycket bättre, har varit trött och seg och bara almänt tråkigt dom senaste veckorna. men nu känner jag mig mycket bättre som sagt! skönt! :)

ska försöka hinna plocka här hemma lite innan vi åker oxå, det e så mycket skit framme...
ska tvätta lite oxå !

nehe, börja fundera ut lunch och ta upp det som behövs ur frysen oxå då...

PUSSS


Kommentarer
Lina

kanske du skulle kunna tänka på att uppdatera oxå nån jädra gång .. Eller ?!?!?!?!??!?! 'Love ya .

2010-11-23 @ 13:20:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0