tisdag



2010 skulle bli ett bättre år än 2009, man kan ju inte påstå att det började så jävla bra...
Känns nästan som det är den värsta början på något år någonsin..
Ända som varit bra har varit thailand, fick ångest på att bara tänka på att åka hem.. Känns som det inte funnits nått att komma hem till, det har kännts så tomt på nått sett, men det va ju bara att gilla läget att komma hem, å någon gång måste man ju tillbaka till verkligenheten...
Hade gärnat stanna i flera månadet å bara låtsats som att inget fanns här hemma, bara glömt allt å skitit i allt. men som sagt det kommer ifatt en å man måste ta tag i skiten..

Nu när jag väl är hemma så börjar saker att ordna upp sig :) Min pappa sa att när något dåligt händer så kan det bara bli bättre på annat sett. allt det dåliga för nått bra med sig. Och det stämmer, vissa saker e inte meningen å vissa saker är...

Idag e en bra dag, å ja tror att det kommer bli skit bra! tror nog ändå att 2010 kommer bli ett bra år tillslut...
Nu känns det iallafall lite bättre å jag hoppas på att det kommer få vara så nu, inga mera skit saker ska få hända... Jag ska se till att det förblir bra ett tag!

Kännt mig så misslyckat ett tag, känt mig så tom. Och det har känts som allt skit hänt sen ja flyttat hit..
Men som sagt det har inte med det att göra, bara massa otur, det som hänt skulle hända för att bli något bättre.
Och ja trivs jätte bra här och vill vara här.
Det ända som e tråkigt e att ha e långt ifrån min älskade familj & Lina! resten skiter ja i...

Som sagt, det känns som det vänder nu, jag hoppas det iallfall....


Ser fram emot våren & sommaren! Summer of 10 :)

Igår va ja på arbestförmedlingen & fixade med allt som ska fixas nu när man är arbetslös, det gick bra tycker ja.
och tror det kommer bli bra oxå..
Va på stan ett tag å fixade lite ärende...
Åkte till kisa å möttes av min Lina! :) Åkte direkt ut till mamma för att mysa med valparna :)
Följde med mamma & tindra till stallet, Och sen bjöds det på käk! En heldag hos mamma<3
Åkte till pappa och ewa för att mysa med min lillsyrra :)
Sov över i brorsans underbart sköna säng!

Åkte med lina till stan idag!
Bjöd brudarna på semla, fikade och myste ett tag hos K, sen drog ja och emmis hem å puttade/skottade fram emmis bil som satt fast i "lite" snö!
Va och kollade på en lägenhet idag med :) *hoppas*
Hade inget för oss så vi åkte till kisa för att mysa lite mera med syrran :)
Och sen hämta med Izor hem, som ska bo hos mig ett tag nu!! :)

Nu sitter ja å kollar på bygg-matte :P å funderar på att ta et varmt bad!


Ska spendera min helg i kisa, med massa hundar & barn & Lina <3

har slutat röka oxå, eller slutat det kan man ju inte säga förens om ett år eller nått, haha. nevars, men jag har tänkt att sluta å ja håller på. har inte rökt en cigg sen i lördags! Bra av mig, tror aldrig jag hållit uppe så länge, inte vad jag minns iallafall. så ja hoppas verkligen att ja klarar det, men ja känner mig stark å inte speciellt röksugen ändå, lite efter mat å kaffe, men inte nått mer.
Så bra jobbat mikaela :)

Du kan aldrig förändra någon annan människa än dig själv

jag behöver inte sånna som du





PUSS M



Kommentarer
Lina

DU ÄR SÅ JÄDRA SÖT MICHA ATT JAG VILL KÄKA UPP DEJ .. fast du luktar lite illa å ser inte så jävla vacker ut .. men jag menar mer på insidan ... haha .. du är söt på insidan... hihi .. naeevars skojja bara .. myspys i helgen =) . cant wait så att säga . .. .<3

2010-02-16 @ 21:50:44
URL: http://linabexell.blogg.se/
erica

åååh , vilken underbart läcker tatuering , me like :)

2010-02-19 @ 09:53:01
URL: http://sunlicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0