onsdag

Har tackat ja nu & det känns super bra! :) Det kommer bli jätte bra! :)
Allt har en mening i livet! :)

Emmis, jag & Izor tog oss en morgon promenad imorse, rätt tidigt för at vara vi, innan 09.00 tror ja vi gick! :)
stackars emmis som vaknadat runt 7 å varit pigg! vart lite förvånad när jag fick sms av henne 08.15! Det har nog aldrig hänt förut. Iallafall inte när man inte har haft nått att gå upp till!

Umgåtts med min kära mor typ hela dagen, varit iväg på typ linköpings alla djuraffärer!
Varit på Ikea, käkat på chili! Fart runt lite överallt! Alltid lika kul att leka med mamsen :)
Har dagen gått idag med iallafall, hatar att vara arbetslös.... :S det e så fruktansvärt tråkigt så det e ju inte sant...
fattar inte folk som inte vill jobba, vem fan vill va hemma??
Har iallfall sökt ett jobb!! :) Hoppas på svar snart, sista dagen va ju idag så.. bara att hålla tummarna!

Idag har matte mikaela varit snäll mot sin hund iallafall, massa ben, godis, leksaker & annat fint till honom :)

Nu sitter ja med blekningsmedel i huvudet! emmis va här och hjälpte mig dra ur slingor...
Ljust ska det bli till våren & sommaren, fattar inte varför ja färgar mörkt, vill ju inte ha det, det vet ja ju.
Men dum som man är...
Aja, nu jobbar ja på att det ska bli ljust iallfall..

Idag är det 4 dagar sen ja rökte... Och fler ska det bli! :)
Känner faktisk inte ett skit för att röka. har inte ont i huvudet eller känner mig sur elle nått, är det inte svårare än såhhär?? hmm, det kommer la tyvärr det med.. får la bli nykterist annars dör jag la utan nikiton om jag ska dricka...

Nu ska ja sura för att det inte är andra avenyn... har ju längtat i 2 veckor... å så är det OS skit...l :S

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0