natt


godkväll! :)

kan inte sova, känner mig hur pigg som helst.. för en stund sen va ja dö trött och typ somnade till lite, men vaknade till igen och nu är jag dö pigg. lustigt och träligt...
dom senaste nätterna har la varit sådär, har inte alls kunnat sova och mått väldigt illa och konstigt, inatt är första natten ja mår bra iallafall och då kan ja inte sova istället.. träligt, men men, sova hinner jag väl med när jag e död...

annar e la läget bra, händer fortfarande inte så mycket i mitt liv.. lungt för det mesta tycker jag..

ska se om jag hittar någon rolig serie att kolla på nu kanske när jag inte kan sova, eller nörda lite spel :) hihi..

resten av veckan blir oxå lung antar jag, har inget speciellt inplanerat förutom att åka till lina imorrn :) det va fan 100 år sen vi sågs känns det som, så det ska bli nice ! :)
just det ja busfabriken på söndag oxå om inte planerna hinner att ändras, man vet ju aldrig....


ännu närmare julafton ! jag älskar verkligen julen ! det är så mysigt hemma och i alla andras oxå förstårs, fint pyntat och all god mat och allt mys...gemenskapen.. bara älskart...

nehe, se om jag kan få timmarna att gå..

märker att tröttheten vänder nu iallafall, det va länge sen ja gick upp och satte mig vid datan såhär sent.. hah.. jaha, fast skönt att bli piggarem tröttheten e ju inte kul alls...


PUSSS


Kommentarer
tessan

hej hade ingen aning förr'ns nu, grattis till er båda :)

2010-12-16 @ 07:57:48
Anonym

Grattis till bebisen....

2010-12-16 @ 09:19:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0