16/4 -10

kan inte sova, känner mig pigg...
men jag vet att ja inte är det, lägger ja mig ner och blundar skulle ja somna direkt..


igår va den en jobbig dag, det var dax att ta farväl av Karin...
satt nog inne hos henne i närmare en timma, ganska lång tid men det känndes som en kvart..
hon va så fin, lugn & så söt ! allt va så vackert, men samtidigt så hemskt...
fattar nog inte fortfarande vad som egentligen händer... även att ja sett henne å vet vad som gäller...
man väntade på att hon skulle öppna ögonen, att hon skulle stirra runt lite med dom stora blå..


du har varit en del av mitt liv i 5 år, har kännts som man varit med dig mer än sina vänner & familj.
du vart min familj...

du kunde vara jävlig, bångstyrig och allt vad surhet va....men vem är inte det ibland?
du kunde vara så glad å så rolig...
du kunde vara så omtänksam, rar & söt...
du va Karin !

jag har så många fina minnen med dig !
skulle ta en hel dag att skriva ner allt....

jag är iallafall evigt tacksam att jag fått vara en del av ditt liv....

det va inte lätt mellan oss i slutet det vet ja...
men detta kunde ja aldrig önska dig eller någon annan...
och det som har varit det finns inte längre...

Tomhet....

Tänker på din familj, vänner och alla ASSAR !!!

Vila i frid Karin ! :)
hälsa mats ! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0