15 sep


jaha, denna dag har gått den med!

imorse fick ja ett sms av min kusin från märsta som sedan ett år tillbaka bara bor några km från mig! om vi skulle ses! :) självklart! hon har bott i märsta hela sitt liv, så vi har inte träffats så ofta, bara på dom vanliga familjeträffarna typ och dom blir ju inte allt för ofta! typ -sommaren, jul och så! så super kul, nu när vi ändå bor så nära varandra kan det ju vara kul att ta vara på det! :) tog en kaffe & babblade om allt mellan himmel & jord! hur kul som helst att träffa henne :) tänkte faktiskt åka til henne redan imorrn på en fika :)

sen har ja precis kommit hem från svärföräldrarna! har varit där och lånat deras skrivare! har skrivit ut 15 CV & 15 personliga brev! som ja nu ska skicka iväg till massa olika företag! hoppas någon nappar! :) haha..
dom ringde från mitt gammla jobb oxå & frågade om ja ville börja jobba hos henne ja jobbade hos förut! självklart sa ja, men det e ju ovisst hur länge och hur mycket det är, men det är ju alltid bättre än inget, allt är bättre en inget! så ja vi får se hur det blir, hoppas ju på det bästa! :)

lite vuxenpoäng till min kära lina oxå, som har tagit tag i saker & ting idag! inte en dag försent! håller tummarna för dig på jobbsidan :) fan vad duktiga vi har varit idag lina :)!!!!

och nu ska ja bara skriva ner 15 adresser! wiiee... haha..

väntar på att min kära man ska komma hem oxå, men det lär la dröja ett tag!

PUSS


Kommentarer
Maria

Lycka till! :)

2010-09-15 @ 17:03:47
Mikaela

Tack! :)

2010-09-15 @ 17:47:07
Lina

Att vi har varit duktiga du :-) å nu håller vi tummarna för att allt blir som det ska.. Hihi ... <3

2010-09-16 @ 00:55:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0