8 sep




game on biatch!!





Kommentarer
Anonym

Var knappast jag som bestämde att du inte var välkommen utan de som hade festen. Eftersom vi inte är kompisar så var det en anledning till att jag inte saknade dig. Förstår inte varför du tar åt dig när vi ändå inte är kompisar.

2010-09-10 @ 19:02:12
Anonym

tro du på fullaste allvar att jag bryr mig att jag inTE va bjuden?????? det är inte det det handlar om, vad är det du inte fattar????? DU VILLE ATT LINA/VI SKULLE SLUTA ATT "HÅLLA PÅ" OM DIG ELLER ATT DU TOG ÅT DIG VAD LINA SKREV OM DIG I HENNNS BLOGG! SEN NÄR LINA FÅR EN TILLSÄGELSE AV DIN KILLE (EFTERSOM DU TYDLIGEN INTE ÄR MOGEN NOG ATT SÄGA TILL SJÄLV) SEN NÄR LINA TAR BORT OCH BER OM USRÄKT! SÅ SKRIVER DU OM OSS I BLOGGEN OCH FORTSÄTTER! DET HANDLAR INTE OM ATT DU SKREV ATT DI INTE SAKNAR OSS DET SKITER VÄL JAG I, SAKNAR INTE DIG HELLER, ELLER JA HUR SKULLE JA KUNNA SAKNA NÅGON JA INTE ENS VARIT VÄN MED? AJ, ÄNÅD! DET HANDLAR OM ATT LINA HAR SLUTAT MEN DU FORTSÄTTER ATT HÅLLA PÅ!!! TÅL DU INTE LEKEN SKA DU INTE GE DIG IN I DEN.... OCH "SKREV BARA ATT JA INTE SAKNADE ER" HM, DU GLÖMDE VISS! VI KAN JU INTE BEETE OSS SOM NORMLAT FOLK ELLER HUR VA DET DU SKREV? DET E JU INTE DU RÄTT PERSON ATT SÄGA? DET VA DU SOM STARTADE DET HELA FÖRRA ÅRET INTE VI!!!

2010-09-11 @ 14:53:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0