16 sep


vaken & trött som fan! borde inte vara trött gick inte och la mig sent alls men ja att bara gå hemma tröttar ut en! skit jobbigt att vara trött för ingenting...
aja, städade ur tvättmaskinen nu när jag vaknade innan ja körde en ny, den va såå äcklig.. usch ja mig! men nu är det ren & fin.. ett tag till iallafall! haha :)

har käkat lite frulle, min diet frulle! gott, gott :) känns som det inte går alls bra med skiten, snart ger ja upp.. vi får la se!

funderar på om man ska ta sig en lång promenad, ja, just det kollade precis ut. SPÖREGN! nej tack, har faktiskt ingen lust att gå ut och gå då.... visst finns inga dåliga väder bara dåliga kläder, fine. men då har jag bara dåliga kläder! haha...va bättre när man hade izor, då var man tvungen att gå ut i alla väder, då kunde man inte skylla på nått, även om det vart en kortare promenad när det regnade å så, så fick man ju ändå gå lite...

nehe, nu ska vi se vad jag ska hitta på idag då, funderar på att åka till glenn & rensa ur min skit på vinden. Hmm, jobbigt ju eller jobbigt men piss tråkigt.. men det måste ju göras... a vi får se lite..
säga hej till agnes en sväng kanske! vi får se vad dagen har att erbjuda :)

PUSS


Kommentarer
Sandra

hur gick det med fikan? :) Du skulle ju komma och hälsa på :) Puss o kram hopppas du mår bra

2010-09-20 @ 01:10:16
URL: http://sandraallard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0