14 sep


nu är det verkligen bekräftat! på papper har jag ägt honom hela tiden fast ja inte har ägt honom! lite svårt att förklara men ja! jag har stått som ägare på Izor hela tiden, även att vi sålde honom i februari/mars! har blivit massa strul tydligen med pappaer och skit, så ja man får ju ta tag i skiten själv och då lyckas man! karlar! haha. no afence glenn, me ja karlar! haha :) aja, har iallafall viljat att skiten ska gå igenom för det e ju inte så bra att ja står som ägare när jag inte har hunden, i många lägen är det ju inte alls bra! och eftersom dom skulle sälja honom vidare så ja.. Så jag tog tag i alla papper och fixade skiten, har kolla på SKK ibland men ett bra tag har jag stått kvar på honom, men det tar la ett tag! Sen för några dagar sen kollade ja igen och nu är jag inte längre ägare på izor! jag borde va jävligt glad & lättad, men är fan inte ett dugg glad! nu är det som sagt verkligen bekräftat att han inte e min bebis längre! jag vet självklart att ja inet kan stå på en hund som inte är min & det vill ja heller inte, men det känns bara så ledsamt på något sätt! ni vet det här släppa taget.. usch...

nehe, nu ska ja fixa till mig lite! ska åka till kisa och tandläkaren :) hälsa på emelie & melvin en stund oxå, känns som det va jätte länge sen!

ha en bra dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0