helg!


jaha, då har denna vecka gått den oxå & nu är det helg! eller snart, har hört att det blir helg 18.00 fre! då ska det tydligen ringas i några klockor haha, å så är det helg! Men för mig e hela fredagen helg, har alltid varit så. FRE, LÖR & SÖN är helg för mig! :)

aja, stephanie och jag har varit hos lina hela dagen lång! har fikat & myst! :) Danne kom hem inna vi åkte oxå, så då brydde sig inte steph speciellt mycket om mig och lina :/ bara danne som gällde. hihi.. MYS! :) fick iallafall med henne hem tillslut! ;) mycket trevlig dag iallafall! <3
påvägen hem bestämde steph & ja oss för att fixa lite fredagsmys inför kvällen & tills timothy kommer hem! så vi stannade på melkers i rimforsa och köpte Tacos & chips & massa gott ! så nu har ja förberett tacosen och städat & pulat, mys på hög nivå! bara att invänta mannen i huset då! Hoppas han ska bli glad, inte var dag han slipper att laga mat. jag hatar laga mat så han gör alltid det! så han kommer nog bli glad attt slippa :) och sen är det ju idol, så det blir nog en rikigt bra fredagskväll! :)

jaa, jobbat nästan hela veckan! går bra och är skönt att röra på sig lite :) vi är ju ute och går minst 2 timmar om dagen så! man får gå lite. men inte mig emot.. men a, ialllafall nu har ja inga mer tidet inbokat, men ja vet att dom ringer på mån eller tis så då får vi se. Hoppas på lite jobb iallafall är ju enams denna vecka som kommer..


just det ja, rökningen går superbra :) e så stolt över mig själv! :)

nehe, det va väl det ja hade att säga !

trevlig helg!


Kommentarer
Lina

Trevlig helg älskade du :-) å taack för besöket idag .. Det va himla nice tycker jag allt ... hoppas det blir fler gånger .. höhö .. Nu när vi precis funnit varann å allt .. Vill inte att det vi har ska gå till spillo .....



*?? haha ...

2010-10-22 @ 18:12:31
URL: http://linabexell.blogg.se/
Mikaela

haha, klart det blir fler ggr älskade du ;) haha..

tack sj :) rikigt nice.. <3

2010-10-22 @ 18:19:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0