inget kan stoppa mig nu!

hej !
Nu va det ett tag sen jag skrev igen, måste verkligen skärpa mig med uppdateringen..
men det kommer så mycket annat i vägen !

ja i onsdag iallafall så hängde jag och emmis hela dagen ! käkade mat hos henne och myste..
va i väg till Marlené som fyllde 25! fikade och babblades en hel del alltid lika mysigt att träffa henne och barnen ! :)

fick besök på kvällen ! Käkade från kolgrillsbaren & drack vin ! Ut på stan för ett par öl !
satt på 55:an och drack öl och myste ! trevlig avslutning på denna onsdag !! :)

for runt en massa i torsdags ! va på ikea och handlade och runt !
åkte lite extra svängar då jag råkade tappa ett visst kontokort på braskens som vi inte upptäckte förens vi stog på ikea och skulle betala och inte hittade kortet.. upps, men det va ju i säkerhet på brallan så ! :) snacka om att ja e klantig !
blev iallafall käk & öl på mörners uteservering! Mysigt som fan i det härliga vädret som va! gick vidare till pitch och sen
55:an, mycket härlig torsdag oxå ! :)

emmis & jag for iväg till horn i fredags för att fira valborg där ! käk & grill med ett härligt gäng !
brorsan phille som körde oss denna kväll kom runt 9 för att hämta oss, hann lagom sätta oss i bilen så råkade ja spilla ut emmis RÖD vin över hela henne (och då menar jag HELA henne) & i bilen... :(
så ja tur hon hade helsvart på sig... SORRY !
Vi kom iallafall iväg till ÖRSET! Och den blev en kanonkväll!! :)

lördagen va det fika och mys hos emelie en sväng.. :) !!
som sagt klantig & virrig som jag varit dom senaste dagarna GLÖMDE jag pappa & ewas bil på singel.. haha.
så phille fick köra upp mig så ja kunde hämta den ! Hur dum får man va?! haha..
philli körde iallfall ut mig till skogen ! där blev det grill & mys med trevligt sällskap ! :)

söndagen har varit en av dom mysigaste på länge !
suttit ute i solen hela dagen ! grillat & fikat ! lekt och bara haft det bra!
fikat med emelie & johan även idag ! alltid lika trevligt ! :)

tänka sig, mikaela har åkt motorcykel ! uj, då ! det trodde ja inte ens själv ja någonsing skulle utsätta mig för, men ja har allt åkt nu ! va inte så farligt som ja trodde, men kände mig inte helt säker på den dära saken ! haha..
typ åkte i 50 å ja typ skrek ! haha, då alla ni som känner miog vet hur mesig jag e, så rätt stolt ändå !
skulle nog kunna lära mig att gilla det! rätt mysigt när det bra väder ! :)

nu sitter jag och väntar på att lina ska hämta upp mig ! vi ska åka hem till LKPG ! :)
det e ju bergraving imorrn inte lika kul kanske, men tror det kommer bli rikigt fint ! :)

ska säga upp min lägenhet idag oxå, det går inte ihop sig med min ekonomi att ha så "dyr" hyra !
men det gör inget för emmis och ja ska dra iväg på äventyr efter sommaren, och skulle det va nått så kan jag bo hos pappa ett tag ! :) sparar iallafall 4500 ca på det så ! :)

så ja, man kan nästan säga att vi bestämt oss ! eller jag vet att jag har det iallafall !
USA 13 månader ! det är nått jag måste och vill göra ! det kommer bli mitt livsupplevelse och jag är taggade till tusen !
ska bara styra med alla bestyr som måste fixas innan sen finns det inget som kan stoppa mig!

det går bra nu, jag mår bra! :)
glad & lycklig ! det e ju såhär det ska vara ! :)

PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0