17 maj


jag är så fruktansvärt trött på alla jävla männsikor som bara klagar, klagar & klagar hela tiden...
har ni inget bättre för er? och om nu allt är så jävla jobbigt och piss hela jävla tiden varför gör ni inget åt det?
bara klagar, när det i många fall finns nått man kan göra åt det.... fy fan..
det finns folk som har det värre..

pengar är en del, finns dom som är två i ett hushåll, båda har en "normal" bra lön, men ändå klagas det om penagar, hela förbannade tiden.
här är mitt: jag lever på a-kassa har 9000 i månaden, har en hyra på 4500kr, sen har jag mera räkningar..
har ni sett mig klaga????!! tar ja på mig mer utgifter en ja klara? JA, men inte fan klagar ja då heller det e ju upp till mig, ja är tvungen att säga upp min lägenhet och flytta hem till mina föräldrar 23år gammal, för att det inte räcker till, har jag klagat?
köp inte dom dyraste sakerna, gör vissa saker annorlunda...
det e ju ni själva som har levt efter det....

jobb, klag på att jobbet inte är bra, eller jobbigt jobb eller massa skit... men för fan gör nått åt det då.. byt jobb..
jag har haft d et jobbigt på mitt jobb i ett år kanske, ja har gråtit och mått piss.. men har ja klagat? det finns dom som inte en har ett jobb alls... tänk på det för fan...
finns dom som sliter arslet av sig och inte fan klagar dom, vill man ha massa pengar och leva i lyx, så får ni nog fan jobba för det oxå, men det e ju jobbigt att jobba? hm, ja då får ni la för fan leva efter det andra..
kan inte båda HA kakan & ÄTA den... usch ja...

blir så trött så ja kan döö..

usch asså, nu vart ja arg...

jag kan oxå klaga ibland, jag kan oxå va sån, men fan inte så ofta som varje dag in och dag ut..., och fan inte om piss saker...

va lyckliga och glada istället, och om det inte är nått som passar fixa det....
är ni så jävla olyckliga eller vad e problemet?

fattar inte hur man kan hålla på...



Aja, jag är iallafall jävligt glad just nu ! :)
min lägenhet har blivit uthyrd ! så no more money på den iallafall, 4500 ca extra nu framöver, det kan behövas när man e arbetlös :)
så nu ska ja flytta hem till kinda & mina föräldrar igen. uj, sist ja bode hemma va ja 16 år... en lång tid...
hm, men ska bli skönt att bo hemma, och få allt serverat ! haha, eller vissa skulle ju tycka det iallfall, lata jävlar..
kommer nog inte vara så mycket hemma, och det kommer ju inte vara för alltid.. hoppas på att man kan komma iväg till USA i sep, okt.. sen får man ju se efter ett år vad som händer då...

trivs med mina vänner, gammla som nygammla ! ;)

trvis med allt just nu ! :) har inget att KLAGA på !

har oxå haft en väldigt tuff tid det senaste halvåret, blivit uppsagd, blivit vräckt, folk har dött och allt möjligt, men varför ska man klaga och må dåligt? saker blir ju inte bättre för det?
ta tag i promblem och gå vidare..
har någon frågar mig hur jag haft det eller hur jag har mått?? (förutom mina bästa såklart) men dom ja trodde ja hade då?
ingenting har ni vissat, det bevisar bara för mig att ni är inte mina rikigt vänner..
och det har oxå lärt mig vilka som alltid kommer vara mina rikigta vänner och det är dom jag vill ha kvar i resten av mitt liv :)

jag har mina underbara vänner som har ställt upp i vått & torrt och hjälpt mig genom allt !
utan er vore jag ingetning ! :) Jag älskar er !
Emmis♥  Lina


sen självklart finns det flera guldkorn, men ja tror nog ni vet vilka ni är ! Erik & Siggan ! och vissa fler :)


vart ett långt inlägg men vad fan, ibland så ! !






Kommentarer
Lina

Älskade lilla unge .. Känner att våra bloggar har blivit "här-får-du-på-käften-bloggar".. hahah. .. Bara hoppas att det går hem så att säga :-)

Du är min bästa oxå .... <3

2010-05-17 @ 15:48:42
URL: http://linabexell.blogg.se/
Anonym

Trött på alla som bara klagar? Så du menar att du aldrig klagar. Ja allt kan vara jobbigt och piss för alal ibland vissa har inte chansen att göra nåt åt det.



Det är inte bara o byta jobb, det funkar inte så. Ett jobb kräver idag öftast flera års erfarenhet och studier på universitetsnivå. Alla har inte det. Så kom inte och säg att det bara är o byta jobb.



SÅ enkelt e det inte och jag tror att du också vet det. Så du menar att du ALDRIG har klagat över ditt jobb?? BULLSHIT! Sluta snacka en massa skit och inse fakta istället!!!!

2010-05-23 @ 23:26:39
Anonym

Lite komiskt är det allt. Du gnäller på alla som gnäller. Och hela ditt inlägg är ett stort gnäll o påhopp.

2010-05-27 @ 18:19:07
zorro

du anger ju felaktiga uppgifter i detta inlägg. du har väl inte flyttat hem till dina föräldrar? blir rätt trött på folk som ljuger. signerat zorro

2010-05-27 @ 20:17:14
SUPERMAN ^^,

haha ... men herre min gud :-) det verkar finnas folk som har lite för mkt att bry sej om...Hörre du Zorro, ta din jädra TORNADO, å dra iväg ... hahah ... varför haka upp sej på vart Mikaela flyttar ?! ... hon gör väl vad hon vill... eller??...

2010-05-28 @ 16:08:45
OMFG

om det bara är att byta jobb så undrar jag bara varför DU inte fått något jobb sedan du blev arbetslös?

2010-05-28 @ 19:53:08
Frida

Men herregud! Folk bryr sig verkligen du Mikaela! ;) De e väl bara o hålla käften, tycker man inte samma sak så behöver väl inte alla tala om de för det eller??

Jag tyckte iaf att du skrev skitbra! ;D

2010-05-30 @ 02:53:04
URL: http://fridasimonsson.blogspot.com
Hon den där

Jag har ju kollat in på din blogg lite då och då och sitter här och asgarvar. Hur patetisk får man vara? Tror du att det är så jävla lätt att få ett jobb idag så förstår jag inte varför DU är arbetslös? Du kanska ska ransaka dig själv innan du skriver så mycket skit om andra i din blogg.



Du säger att du är trött på allt jävla skitsnack och bla bla bla och ändå spenderar du flertalet minuter med att spy galla över saker som stör dig?



Inte like konstigt tycker du eller?



Som sagt, rannsaka dig själv innan du spyr galla, du är nog inte så perfekt som du försöker framstå !?

2010-05-30 @ 16:32:03
LINA

Kan tycka att Mikaela borde ha skrivit specifika namn på ALLA hon menar då ...!! .. vem faan har inte behövt skriva av sej på sånt man tycker är lustigt ... Varför haka upp sej ..!? tycker oxå att dom som har nåt att kommentera borde skriva sina namn å stå för det !!! .. ha inga åsikter om du inte TÖRS stå för det!!! ... tvi på er !!! fy så nedrans larvigt !! .. kan ju bara ana att alla som kommenterat är just ARBETSLÖSA .. Skämms du/ni för det oxå eller ???!!!

2010-05-30 @ 17:19:30
URL: http://linabexell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0