maj

kom precis in efter en lite promenad, skulle nog ha lyssnat på min kära. det va inte en så lång sväng..
tog exakt 21min att gå, trodde det va längre än va det va.. men så fel ja kunde ha..
aja, vart ju en liten promenad idag iallafall. Imorrn blir det en längre, ska leta nya vägar :)

har varit med Kim på frissan i rimforsa idag, ungen har ju färgar håret brunt. Och skulle idag lägga i lite ljusa slingor, för att börja få tillbaka sitt fina ljusa hår...

har städat, tvättat & fixat hela dagen typ. så nu är rent som fan hemma :) skönt när det e fint & iordning...

har tagit ställning idag oxå ! haha.. har anmält mig till donationsregistret så nu vet dom va dom får ta på mig när jag dött ! känns rikigt bra, för jag vet precis vad ja vill, klart ja ska donera ! kan ju rädda andras liv !
dock inte mitt hjärta, det vill ja ha kvar, känns som att det e ju hela ja ! mitt hjärta liksom.. allt annat får dom ta !
STOLT ! :) någon mera som vill ta ställning bara att gå in på denna sida : LIVSVIKTIGT

Helgen förövrigt har varit super bra !
i fredags va jag på torget i kisa ! haha, aja, det va faktiskt trevligt !
sen åkte ja på att köra, timothy, andy, kim, mojje & spenc till LKPG !
sen va det dax för taco-paj med grannarna! och självklart VIN! mycket trevlig fredagskväll.
och någon gjorde mig lite förvånad ! på ett bra sätt ;)

på lördagen va det dax att fara till Horn för grillning & god dryck :) mycket trevlig lördagskväll oxå ! :)
det sjöngs och snackades och bara va hur bra som helst ! tack för den mina kära!

söndagen va det dax för rensning av ett rum, ut med gammalt & in med nytt ! vart jätte bra, så nöjd över det!
sen åkte vi till stan för att käka lite gott ! hämtade upp jocke, å sen vidare till ming!
gick upp till domkyran och gick där inne en sväng, så himla mysigt ! tände även ljus för Robin, Mats & Karin !
köpte enb glas och satte oss utanför kyrkan i parken och bara njöt av denna härliga söndag!
lugn och skön söndagskväll !! :)

Helt super bra helg :)

nehe, nu ska ja ta och hoppa in i duschen och sen invänta T & S !!

PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0