8 maj

lina & jag hängde hela dagen i onsdags ! :)
Va uppe hos emelie och fikade och hade det mys ! :)
va hos emelie i flera timmar ! så det vart en hel del sagt :)

T & J kom och hämtade mig så åkte vi ut till skogen :) där spenderades hela onsdagskvällen !!

åkte med krister tillbaka till stan i torsdags ! fixade lite hemma. Siggan kom på en kaffe, mycket trevligt ! :)
emmis och jag åkte till norrköping på au pair möte ! Mycket givande.. vart bara mer taggad :)
så vi hade intervjuver och sen anmälde oss ! :)
åkte med krister tillbaka till skogen och här har jag varit sen dess ! :)

grillade och drack lite öl igår ! mycket trevlig fredagskväll med härligt sällskap ! :)
vart dock en tidig fredag, men det va rätt skönt :)

idag e det ju kise-marken, men med tanke på vädret känns det ju inte så lockande direkt..
lugnar det inte ner sig med regnandet så kommer ja inte gå, då åker ja upp till pappa & ewa istället och hälsar på lite..
senare ikväll bär det av till rimforsa och feaggas 25-års fest ! :) ska bli hur kul som helst ! :)


jaha, USA & au pair då, ja vi va ju på mötet i torsdags !
sen redan igår började ja skriva ansökningen ! så nu är man pågång å det känns hur sköönt som helst ! :)


är dö taggad & vill typ åka nu !
har kännt att det inte stör mig att ja ska åka bort i ett helt år, känner att det är BARA 1 år av hela mitt liv..
det är ingenting egentligen..
kommer ångra för resten av mitt liv att ja inte tog denna chans å åkte om ja skiter i det..
jag vill verkligen, det kommer förhoppningsvis bli nått av det bästa man kommer att göra..
men sen när man tänker på det mer, så pirrar det i magen, å det kommer ifatt än att man ska vara borta 1 helt år från sina nära & kära... 
men alla som är NÄRA & KÄRA finns kvar när man kommer hem så...
det kommer bli skit bra ! :)

nu ska ja ta mig en cigg !

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0