5 maj

godmorgon !
eller för mig är det det iallafall.. haha. ni andra har säkert varit vakna i flera timmar...

sitter iallafall hos pappa & ewa, kom hit imorse vid typ 06.07, så gick och la mig ett tag i olles säng..
ska käka lite frulle & sen hoppa in i duschen !
Vänta på att lina ska komma hit, sen ska vi upp till emelie på lite fika ! :)


begravningen igår va jätte vacker ! fin musik, å fint i kapellet ! :)
men såklart sorlig oxå, men det e ju så på begravningar!
Vila i frid Karin ! Ses på annan plats! :)

åkte till kinda direkt efter ! då blev ja och lina bjudna på spagetti och köttfärsås ! :)
resten av tisdagskvällen va lung, men tv tittande ! :)



har sagt upp min lägenet nu iallafall å det känns super !
både spara pengar och sen ska vi ju åka på äventyr ! :)
så jag hoppas någon vill ta den så fort som möjligt ! :)

undertiden vi väntar på att vårat äventyr ska börja så får jag la flytta hem till pappa så länge, det handlar ju bara om 3 måmader så...

jag är glad & lycklig, men samtidigt nere & olycklig.....

hur går det ihop sig??

Grattis till mamma som fyller 44 år ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0