:)

lördagkvällen med lina va rikigt bra !
vi for runt lite här & var ! roadtrip kan man säga ! :)
med mycket kul på resans gång ! hahah..
orkar inte skriva alla hyss vi styrde med. men kul va det! som vanligt nät vi kommer igång :)
pumpen, jokkes, spöken, polisen & massa annat kul... ! :)
natten avslutades hos familjen stefansson !mat, snack & film ! SÄÄNGEN !!!

Söndagen spenderades i kisa & med lina hela dagen !
for runt lite, hälsade på mamma ♥ va hemma hos glenn en sväng..
firande av pappas födelsedag ! :)

söndagskvällen/natten spenderades med grabbarna grus !
så mycket som jag skrattade igår har ja inte skrattat pp väldigt länge ! :)
har så sjukt kul med dessa killar !

så en mycket bra helg denna helg oxå ! och en superavslutande söndag ! :)
kan inte bli bättre !

marre & sigge körde hem mig förut innan det va dax för jobb, så hem & få i sig lite mat, en dusch och fix innan det va dax att gå till bussen som skulle ta mig till jobbet !
inte många timmar hemma idag inte...

Jobbet gick super bra, har bara varit där i 4 timmar, men ja trivs som fan redan nu !
verkligen skit bra !

imorrn blir det jobb igen ! 07.00-15.00 !
vet inte ens när jag har gått upp så tidigt för att åka till ett jobb förut..
har ju börjar 09.30 i 4års tid så....
men det e bara att vänja sig ! kan vara skönt det oxå ju !
Hoppas på att det går lika bra imorrn !

Nu måste ja verkligen sova !!

godnatt



second chances they don't ever matter, people never change



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0