tisdag !

dagen började med en skön promenad i den underbara solen runt ån ! :)
eller halva ån ! hihi...
tog en kopp kaffe på emmis balkong innan ja gick vidare till ams, som jag va på i 5 min ca..
här går det undan :)
helt onödigt skulle ja vilja säga men måste ju, annars drar dom in ersättningen..
löjligt som fan, men ja så är det..

gick in till emmis direkt igen, vi fick ett ryck att vårstäda hennes balkong ! så vi skottade bort all snö & is,
"tvättade" bort lite skit och fixade & styrde oss !
så nu är den jätte fin, & man kan sitta på den & mysa i solen !! :)

umgåtts med emmis hela dagen, varit på maxi o fixat innan partyt hon hade ikväll !
har även varit en tjej & kollat på min lya idag ! Hoppas hon tar den !
Ju fortare någon tackar ja, ju fortare kan jag flytta !
Och ja känner att ja vill flytta typ NU!!

varit en bra kväll inne hos emmis, kul att träffa lite folk man inte träffar så ofta ! :)
åkte en sväng innan vi kollade på desperet oxå :)

nu är ja hemma, å ska snart lägga mig, ska ju upp imorrn på "jobb" :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0