onsdag !

jobbintervjuvn gick jätte bra idag ! eller som ja kännde iallafall. Bara hoppas dom kände detsamma :)
det är ju bara som vikarie, men det är bättre en inget iallafall !
bätter en att bara gå hemma å slappa.. inget kul alls ju..
så nu är det bara att hålla tummarna :)

Izors nya matte ringde idag oxå !
allt går super bra med Izor, han har det jätte bra & mår super bra !
det känns så bra i mitt hjärta att veta att han har det bra !!
älskade, älskade izor !

varit inne hos emmis hela dagen ! malle & hennes underbara barn har oxå varit där..
det har lekts, å mysts ! muffinsbakande har emmis styrt med oxå !
efter att alla barn & malle hade gått så började emmis & jag med maten.
hemmagjorda biffar, potatis, gräddsås & gelé ! MUMS !
en av min favvo mat ! :)
slappat framför tv hela kvällen !
självklart Andra Avenyn ;P

nu är jag inne hos mig igen, å tänkte hoppa i sängen, tidigt idag ni !
men ja gick ju upp innan 9 imorse oxå.. hehe..

promenad runt ån imorrn då ! om det e fint väder :)

invägning imorrn oxå, det går la som det går.... :S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0