måndag !

dagen började med att Lina ringde & väckte mig !
hon hade jobbat natten hos k så hon ville komma förbi en sväng innan hon åkte hem..
gullig ho e då !
martin kom förbi en snabbis oxå.. alltid lika kul med besök ! :)

hade inget att göra, så ja följde med lina till kisa !!
åkte mest bil, men det gjorde inget, bara kul att ha något att göra...
svängde förbi mamma oxå ! va en hel vecka sen ja träffade henne...
åkte tillbaka med mamma till stan, lånade hennes bil ett tag !
åkte till ÖB & köpte skurhink & mopp, har inte haft det sen jag flyttade in. så tyckte det va på tiden !
haha ! redan liksom...

Städat & tvättat hela kvällen ! så nu har ja ett rent & fint hem ! Sköönt :) 
vampyr va här ett tag medans mamma va borta oxå !

så ja en helt okej måndag... inte så händelsreik kanske men man kan inte alltid hända massa saker...

nu ska ja ta mig en varm dusch å sen mysa ner mig framför tv:n...

imorrn ska ja promenare & sen vidare till ams på något skit möte..
men ja e ju tvungen att gå... :S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mika£la

världens lyckligaste tjej <3

RSS 2.0